חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד לבחור את חברת הלוואת המשכנתא המתאימה

בחירת חברה להלוואת משכנתא יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד בפעם הראשונה עבור מי שלא מכיר את התהליך. דני ליבנה, מנ"כל חברת אובליגור המתמחה במתן פתרונות פיננסיים כבר מעל עשור, מדגיש כמה נקודות חשובות שיעזרו להפוך את החיפוש של הלוואת משכנתא לפשוט יותר.

טיפים לבחירת הלוואת משכנתא


1. מחקר – יש להתחיל על ידי מחקר ההלוואות באזור שלכם, כדי לקבל מושג על האפשרויות העומדות לרשותכם. לבדוק ביקורות באינטרנט, לבדוק את המוניטין שלהם ולבקש המלצות מחברים ובני משפחה.

2. השוואת מחירים – ברגע שיש בידיכם רשימה של אפשרויות הלוואות המשכנתא הפוטנציאליות, נשאר להשוות המחירים והתנאים, על מנת למצוא את העסקה הטובה ביותר. אל תסתכלו רק על הריבית, אלא יש שקול גם עמלות אחרות כגון דמי כניסה, עלויות סגירה ונקודות.

3. בדקו את שירות הלקוחות של החברה: חברת הלוואות משכנתא תהיה נקודת הקשר שלכם לאורך כל תהליך קניית הבית, לכן חיוני לבחור את החברה המספקת שירות לקוחות מעולה. המשמעות היא שהם צריכים להיות תקשורתיים, מגיבים ובעלי ידע.

4. חפשו תוכניות מיוחדות: חברות מסוימות מציעות תוכניות מיוחדות עבור רוכשי בתים ראשונים, כגון תשלומים נמוכים יותר או שיעורי ריבית מופחתים. הקפידו לשאול על תוכניות אלה כאשר אתם חוקרים את חברות ההלוואות.

5. לקבל אישור מראש: ברגע שרשימת החברות הפוטנציאליות מצומצמת, ניתן לקבל אישור מראש למשכנתא. הדבר יבהיר עבורכם- כמה אתם יכולים להרשות לעצמכם להוציא על בית ויגרום לכם להיות קונים אטרקטיבים מול המוכרים.

חברת אובליגור למתן שירותי משכנתאות

אובליגור היא חברה פיננסית מובילה המתמחה במתן שירותי משכנתא. עם ניסיון של שנים בענף, החברה ביססה את עצמה כספקית מובילה של פתרונות משכנתאות ליחידים, משפחות ועסקים.

צוות היועצים המומחים שלהם עובד בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות כדי להבין את מצבם הייחודי ולהתאים פתרון משכנתא העונה על צרכיהם.

אובליגור מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים, כולל מימון מחדש, משכנתא הפוכה, ועוד. עם מחויבות לשירות מותאם אישית ואיכות יוצאת דופן, פתרונות פיננסיים של אובליגור – הבחירה המתאימה לכל מי שמחפש שירותי משכנתא אמינים ויעילים.