חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טיפים לעבודת On Site בקידום אתרים

אחד הנושאים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני הוא אופטימיזציה ON SITE או ONPAGE אם תרצו. אופטימיזציה זו הינה חיונית מאוד אך לצערנו הרב בעלי אתרים רבים זונחים אותה כיוון שמדובר בהרבה עבודת נמלים או כיוון שאינם מכירים בחשיבות שלה (בין אם בשל חוסר ידע או חוסר ניסיון). חברת ג'נסיס הנחשבת לאחת מחברות הפרסום והקידום אתרים המובילות בישראל מספקת לנו הצצה לתוך שולחן העבודה של מקדם אתרים מקצועי עם כמה טיפים לעבודת און סייט.

אופטימיזציה למבנה האתר:

אופטימיזציה היא בעצם ביצוע התאמות שונות בתכנים עצמם, במבנה התוכן ולעתים אפילו בביצוע עבודה טכנית על האתר עצמו. הכול במטרה להתאים את האתר והתכנים בו למנוע החיפוש, לשפר את חוויית המשתמש ולהיטיב גם עם הגולשים מה שישפיע בסופו של דבר גם על קידום האתר בגוגל. אופטימיזציה למבנה האתר מתייחסת לנושאים הבאים בדרך כלל: הזנת תגיות מטא, מבנה URL של העמוד, אורך ורלוונטיות התוכן, סידור תגיות לכותרות (H1  עד H6), שיפור מהירות האתר, קישורים פנימיים, שימוש בכפתורי שיתוף ועוד. 

אופטימיזציה טכנית:

אופטימיזציה טכנית מתייחסת לעבודה עם כלים שונים, לעבודה טכנית על האתר ואפילו שילוב של חלקות קוד. לדוגמה: שיפור זמן הטעינה של האתר, ביצוע התאמות לגלישה רספונסיבית באתר, שיפור מדדים הקשורים לחוויית המשתמש, Core Web Vitals ועוד). עבודה זו חיונית מאוד ורבים מוותרים עליה כיוון שמדובר בעבודה טכנית, מתעצלים לבצע פעולות שונות או ללמוד על הנושא. אם אתם תבצעו עבודות אלה תזכו לחוויית משתמש טובה יותר באתר שלכם מאשר באתרים מתחרים, זאת לצד מדדים טובים יותר למנוע החיפוש של גוגל.

ביצוע התאמות בתוכן האתר:

האופטימיזציה של התוכן באתר שלכם תכלול את הרחבת התוכן הקיים לתוכן ארוך ועדכני אותי, שיפור תגיות המטא, העשרת האתר בתכנים נוספים, בדיקת צפיפות מילות המפתח וביצוע שיפורים ועוד. החלק הזה נועד כדי להתאים את התוכן למנוע החיפוש ולאפשר להם להבין טוב יותר במה אותו עמוד עוסק. היזהרו מאופטימיזציית יתר או עומס של מילות מפתח כדי שהתוכן לא יהיה רובוטי מדי.

לסיכום; עבודה על אופטימיזציה ONSITE איננה אטרקטיבית במיוחד אולם חיונית מאין כמוה על מנת להפיק את הטוב ביותר מהליך הקידום שלכם. אם אתם רוצים לעבוד בצורה מקצועית למדו יותר על הנושא ובצעו התאמות שונות הנדרשות לכם בנושא. אל תזנחו חלקים שונים באופטימיזציה כיוון שזה מה שיעניק לכם יתרון משמעותי על המתחרים שלכם.