חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אני ממהר?- כיצד לייעל זמנים

אחד הדברים החשובים בניהול עסק הוא ניהול הזמן שלכם. רבים חושבים כי ניהול זמנים הוא מולד, כלומר, או שנולדת מאחר כרוני או שנולדת דייקן. אך למעשה בפועל, הדבר הניתן להטיה ולשינוי בכל אמת שרק תירצו. כאן חשוב לנו לציין, שניהול זמנים נכון הוכח לא פעם כחלק אינטגרלי מניהול טוב ונכון של העסק. לכן, אל תעזו לוותר עליו, ואם אתם מרגישים שהוא מעט לוקה בחסר עבורכם- אתם בהחלט מוזמנים לנסות לעשות שימוש בכלים הבאים.

ראשית, לדברי גיא כספי,  היפטרו מהמשימות הקלות. רובנו כבעלי עסק ככל הנראה מעלים על הכתב את משימותינו. על כן, מהרו לבצע תחילה את המשימות הקצרות. הפקת חשבוניות, ביצוע טלפונים, קביעת פגישות, כל מה שניתן להוריד. הדבר גם יסייע לכם להתחיל את היום בצורה חיובית יותר, וגם יסייע לכם להקטין עומס ולסיים משימות רבות מן הרשימה באנרגיה היעילה של תחילת היום. כאן יצוין כי חשוב גם ללמוד להאציל סמכויות. משימות שאינכם מוכרחים לבצע בעצמכם, תוכלו לשחרר מכם באמצעות אחר, והתחושה נהדרת.

שנית, משימות מורכבות. כאן חשוב מאד להעלות הכל על הדף, על מנת לנסות לפשט אותן. רישמו את המשימה בצורה המחלקה אותה לכמה משימות קטנות, זה יסייע לתת מודע להתייחס למשימה הגדולה בקלות ראש. סדרו את המשימות המורכבות לפי סדר דחיפותן, וחלקו את ההתייחסות אליהן לחד שבועית, כך תוכלו להקדיש את הזמן הראוי עבור כל משימה שכזו. ואחרון, ניטרול הפרעות. כאן חשוב להגיד שאחד הדברים הבעייתים בחוסר ניהול זמן נכון הוא הפרעות חיצוניות. זיכרו שזה הזמן שלכם ויש להתייחס אליו בכבוד.

לעוד מידע תוכלו להכנס לחשבון הטוויטר של גיא כספי.