חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לקדם אתר בשנת 2023?

מחפשים אחר טכניקת הפרסום הטובה ביותר לשנת 2023? SEO או קידום אתרים אורגני ככל הנראה תהיה ברשימה שלכם. קידום אתרים מתייחס לקידום האתר במעלה תוצאות החיפוש של גוגל, כאשר בדרך כלל יהיה מדובר בתוצאות האורגניות ולא הממומנות. קידום אורגני היה רלוונטי בעשרים שנה האחרונות ויהיה רלוונטי גם בשנת 2023 ולכן אתם צריכים להכין את האתרים שלכם בהתאם ולבצע את הפעולות הבאות.

השקיעו בתוכן באתר שלכם:

חברת https://www.gnss.co.il/ המתמחה בשירותי שיווק ופרסום לעסקים, מיתוג עסקי ובניית תשתיות שיווק דיגיטליות, שמה דגש חשוב על תוכן בכל הליך קידום אורגני. הסיבה לכך היא שגוגל מבוססת על התוכן הכתוב באתר שלכם. יש הנחיות ברורות של גוגל לגבי אופי התוכן המומלץ להציג באתר, לגבי החשיבות של סמכות על האתר באמצעות התוכן ובואו לא נשכח שגם הרובוט של גוגל שסורק את האתרים שלכם, מבוסס על סריקת התוכן הטקסטואלי ברובו. כלומר שמאמרים ותכנים אחרים שאתם מעלים לאתר שלכם יהיו קריטיים להצלחת הקידום שלכם. מכאן שכדאי להשקיע בתוכן איכותי, ייחודי ולשלב את הביטויים הנדרשים בתוכן בצורה טבעית ככל האפשר.

השקיעו בקישורים:

קישורים מאז ומתמיד היו חלק בלתי נפרד מכל הליך קידום אתרים האורגני. זו הדרך הטובה ביותר של גוגל לבחון המלצות של אתר מסוים. לאורך השנים בוצעו עדכונים גדולים שונים בגוגל כמו עדכוני פנדה ופינגווין, שהשפיעו רבות על מנוע החיפוש בכל הנוגע לקישורים באתר ומחוצה לו. אתרים שמילאו את האתר שלהם בקישורי ספאם נעלמו מהמפה של גוגל ואילו אתרים שקיבלו קישורים סמכותיים וטובים מרחבי הרשת הרוויחו שיפור ניכר בדירוגים. ניתן לומר כיום שאיכות הקישורים חשובה יותר מהכמות. עם זאת יש גם עניין של גיוון ותמהיל קישורים טבעי. 

סיגנלים חברתיים:

כל מה שקשור ברשתות החברתיות תפס תאוצה בשנים האחרונות ומקום מרכזי בחיים שלנו. על כן גם גוגל לא נשארה אדישה והחליטה לקדם מדדים שונים הקשורים להיבטים החברתיים באתר שלכם: תגובות לתכנים, שיתופים ברשתות החברתיות ועוד. כדאי לדאוג גם לאלה בשנת 2023, להניע את הגולשים לפעולה ולעודד את הפעילות איתם.

חוויית משתמש – כיצד משפרים מדד זה?

האמת שחוויית משתמש היא מונח שכולל בתוכו מדדים שונים והוא אינו מדד בודד. חשוב לדאוג לשיפור חוויית המשתמש באתר שלכם, לרבות מהירות הטעינה של האתר, מעבר נוח ויעיל בין עמודי האתר, אפשרויות שונות ליצירת קשר, התאמת האתר לגלישה במובייל, שיפור אבטחת האתר ועוד.